B. Kuras o osude kresťanov v islamských krajinách: Akoby sa opakovalo mlčanie sveta počas holokaustu. + Ivetke a Katke z Litmanovej sa pred 27 rokmi zjavila Matka Ježiša: Panna Mária nám zmenila životy!

Benjamín Kuras je český spisovateľ židovského vierovyznania, o ktorom je známe, že sa zaujíma o osud kresťanov v Európe. Čech, žijúci aj v Londýne, sa tiež zaoberá problematikou migračnej krízy a multikulturalizmom.

Pre Hlavné správy vysvetlil svoj názor na tvrdenia, že Európa potrebuje migrantov kvôli pracovnej sile i to, ako nazerá na postoj pápeža Františka k migrantom.

Odpovedal tiež na otázky, prečo sa Európska únia nespráva podobne ako USA či Austrália, ktoré postavili bezpečnosť svojich krajín nad otvorenie hraníc migrantom, či ako by navrhoval vyriešiť migračnú krízu.

Považujete migračnú vlnu za spontánny jav alebo riadenú a vopred pripravenú?

Spontánnu u určitého percenta utečencov z bojujúcich oblastí, riadenú organizovanými pašerákmi, džihádistickými organizáciami, medzinárodnými islamskými organizáciami, ako je Moslimské bratstvo alebo Organizácia islamskej spolupráce prostredníctvom OSN, “pokrokovými” neziskovými organizáciami pomáhajúcimi aktívne s prevážaním migrantov do Talianska a do Grécka. Plus vládnucimi orgánmi Európskej únie, ktoré už niekoľko rokov, napriek faktom, prepočtom a predpovediam, odmietajú príliv zastaviť, hoci k tomu majú dostatočné zdroje. Už pred rokom sa sýrsky veľvyslanec v Paríži snažil vysvetliť, že podporou na okraji bojujúcich oblastí by Európa utečencom za rovnaké peniaze pomohla šesťkrát viac, než keď ich prijíma.

 

Otázka, ako dlho to vopred bolo pripravované, má niekoľko vysvetlení. Jedným je nedávne odhalenie internetových novinárov, že Nemecko vykupovalo potenciálne ubytovne už v roku 2011. Historicky samozrejme islam na invázii Európy pracuje od 7. storočia, od Španielska, cez pád Byzancie, po odrazenie pri Viedni v roku 1683, a potom ešte priebežné pirátstvo prepadajúce Taliansko a dlhodobá turecká okupácia Balkánu, ktorá tam zanechala dnes prebudené rozbušky ako Bosna, Albánsko a Kosovo. Dnes im k tomu pomáha Európa sama stratou zmyslu svojej existencie a historického poslania, oslabeným pudom sebazáchovy, neomarxizmom živeným nenávisťou ku všetkému “belošskému” a “rasistickému”, multikulturalistickou ilúziou, že súčasná, zatiaľ nekonečná a prevažne islamská, migrácia sa prichádza do Európy prispôsobiť a stať sa súčasťou západnej civilizácie, ako všetky ostatné migrácie, alebo ju dokonca oživiť a napraviť. Následne preto vznikajú aj všelijaké neziskové organizácie, migráciu propagujúce a pomáhajúce jej, ktoré pôsobia prakticky ako piata kolóna.

 
Problém nie je migrácia samotná, ak prichádzajú ľudia, ktorí si chcú prilepšiť materiálne a kultúrne a stať sa súčasťou tvorivej civilizácie. Problém je jej tempo a počty. Na vstrebanie nových prichádzajúcich je potrebný určitý čas a počty do určitého zvládnuteľného percenta, ktoré sa dokáže zžiť s domácim obyvateľstvom a jeho kultúrou. Navyše sem s touto migráciou prichádzajú ostrieľaní džihádisti s vytýčeným a neutajovaným cieľom túto civilizáciu zničiť, ovládnuť a podmaniť. Nikto presne nevie, koľko ich je, či sú to desiatky tisíc alebo už stovka tisíc, ale po skúsenostiach z Paríža a Bruselu si môžeme spočítať, že ak šestica džihádistov dokáže zabiť alebo zraniť 150 ľudí, 60 tisíc džihádistov (a to už je celoeurópsky realistický odhad) by zvládlo zničiť poldruha milióna Európanov, poraziť políciu aj armádu a prevziať vládu.

 

A do toho nám eurovládcovia nasadzujú zákon o odzbrojení občanov, čím sa aj oni stávajú piatou kolónou okupačnej mocnosti. Nehľadiac na už dávno prebiehajúcu likvidáciu európskych armád. Plus si k tomu pripočítame rastúci počet oných “psychicky labilných”, náhle k náboženskej vojne prebudených, “osamelých vlkov” kosiacich desiatky ľudí automobilom a máme zamiesené na skorú vojnu v uliciach európskych miest, v ktorej naša nádej na víťazstvo deň zo dňa slabne.

 

Súhlasíte s tvrdeniami, že Európa migrantov potrebuje kvôli pracovnej sile?

Určitý počet migrantov, s určitými kvalifikáciami a v určitých krajinách. V Česku napríklad ktosi spočítal, že chýba 140.000 pracovných síl. Tak prosím, dajme dokopy informácie o hľadaných profesiách a remeslách, a potom príslušných kvalifikovaných migrantov prijímajme. Krajiny ako Grécko, Taliansko a Španielsko majú milióny nezamestnaných vlastných ľudí, takže tam táto teória neplatí.

Navyše, kto si predstavuje, že po štedrej sociálnej podpore budú všetci chcieť rýchlo pracovať a možno za menej peňazí, spadol z mesiaca. V Nemecku sa to z poldruha milióna podarilo niekoľkým stovkám, v Dánsku 80% ešte po mnohých rokoch žije na podpore.

Nepliesť si to prosím s politickým azylom. Ten by sme mali poskytovať tým, ktorí utekajú ako komunita ohrozená z dôvodov náboženských, čo v tomto prípade, sú hlavne kresťania. Tí sú tiež kultúrne prispôsobivejší a nechcú našu civilizáciu zničiť, ani ovládnuť. Tak aspoň vypovedajú skúsenosti s kresťanmi libanonskými a egyptskými, ktorí presídlili na Západ. Česko bohužiaľ zažilo s niekoľkými desiatkami irackých kresťanov sklamanie, keď po toľkých prípravách českej charitatívnej organizácie odišli za lepším do Nemecka. Moslimom perzekvovaným inými moslimami by mali pomáhať bohaté štáty islamskej, bolo by to logické.

Prečo podľa vás nemecká kancelárka najprv v roku 2010 vyhlásila, že pri prisťahovaleckých moslimoch multikulturalizmus zlyhal, ale už v roku 2015 došlo k náhlemu zvratu a Angela Merkelová tvrdila „my to zvládneme“?

Ona nepovedala výslovne, že multikulturalizmus zlyhal na “moslimoch”. Povedala len proste, že multikulturalizmus zlyhal, všeobecne. Tak ho teraz nahrádza monokulturalizmom islamským. To zvládne ľahko.

Dnes má Nemecko cez 6 miliónov moslimov. Práve si vydalo zákon, že onen čerstvý poldruha milión z posledných dvoch rokov si smie priviesť legálne rodinných príslušníkov. Vzhľadom k tradičnej rozvetvenosti moslimských rodín, ktoré už podľa niektorých správ prilietajú rovno na nemecké letiská, by to mohlo byť ďalších koľko? Šesť, desať? S klesajúcou pôrodnosťou Nemcov sa Nemecko za ako dlho premení v islamský štát? Merkelová proste rozhodla – s podporou celého nemeckého establishmentu – že nemecký národ prestane existovať. Niektorí by sme si možno povedali, dobre mu tak, keď si to želá, a možno si to aj zaslúži, lenže ono so sebou opäť stiahne celú Európu.

 

V čí prospech podľa vás bude, ak budú do Európy aj naďalej prichádzať migranti moslimského vyznania?

V prospech islamu.

 

Ako vy nazeráte na fakt, že veľké krajiny EÚ ako napríklad Francúzsko či Nemecko s ochotou prijímajú migrantov a napríklad krajiny strednej Európy (Maďarsko, Slovensko, Česko) sú proti prijatiu migračných kvót a sami si chcú určovať koho a v akom počte príjmu?

 

Stredoeurópania majú ešte v bunkách zakorenenú pamäť dvoch nedávnych totalít, ktorých prvky spoznávajú v prichádzajúcej novej totalite. Je to možno pamäť podvedomá, bez toho, aby bolo potrebné logické a racionálne vysvetľovanie. Preto si ju potrebujeme preniesť z podvedomia do plného racionálneho vedomia, aby sa nám vyjasnilo, prečo sa tej novej totalite ešte musíme brániť, keď Západ to už zjavne vzdal.

 

Veľa toho Západu za posledné storočie dlhujeme a týmto mu to môžeme splácať. Tým, že sa ho pokúsime prebudiť a zároveň mu budeme brániť aspoň jeden front. Úplne jasne to takto vyslovuje Orbán, ktorého churchillovsky prejav z jari 2016 citujem vo svojej vlaňajšej najnovšej knihe “Posledná nádej civilizácie”, ktorá zodpovedá presne tieto otázky. Je pokračovaním predchádzajúcej knižky “Ako zabiť civilizáciu”, ktorá zase vysvetľuje celý tento súčasný vývoj západnej civilizácie k samovražde, v ktorej islam je len jednou z používaných zbraní. Obe knihy, pokiaľ viem, sú bežne dostupné aj na Slovensku.

 

Prečo sa podľa vás Európska únia nespráva podobne ako USA či Austrália, ktoré postavili bezpečnosť svojich krajín nad otvorenie hraníc migrantov?

 

Existuje teória – vlastne dokumentovaný projekt – o aktívnej európskej spolupráci na vlastnej islamizácii, prezývaný Eurabia. Vznikol už v 70. rokoch výmenou za sľub neprerušených dodávok ropy. Odhalila a zdokumentovala ho historička Bat Ye’or v rovnomennej knihe, ktorú citujem vo svojich dvoch knihách. Austrália a USA sú v tomto trochu pozadu, ale za Obamovej vlády sa USA nechali do veľkej miery riadiť moslimským bratstvom, čo tiež podrobne opisujem vo svojich knihách.

 

Najviac sa Európe blíži Kanada, kde mladý Trudeau (Justin Trudeau, preseda kanadskej vlády – pozn. red.) nasadil cielene proislamskú politiku a mohutný príliv moslimskej migrácie. Nedávno, kanadský parlament schválil zákon klasifikujúci “islamofóbiu” ako trestný čin bez toho, aby špecifikoval, čo presne islamofóbia znamená. V tom vlastne Kanada Európu ešte predbehla.

 

Ako nazeráte na informovanie maistreamových médií o migračnej vlne? Považujete publikované informácie za objektívne?

 

Možno by boli objektívne, keby boli vôbec nejaké. Všetky informácie sa musia loviť na internete, kde si ale každú musíte z niekoľkých prameňov overovať, aby ste necitoval niečo, čo potom nemôžete preukázať. Ja denne sledujem weby anglické, francúzske a talianske a do českého potom prispievam, hlavne do www.securitymagazin.cz, odkiaľ to potom preberajú ďalší.

 

Ako by ste navrhovali vyriešiť migračnú krízu v Európe?

 

Napísal som to už niekoľkokrát, v článkoch aj v knihách, prvýkrát myslím už pred troma rokmi – upraviť niekoľko desiatok gréckych ostrovov na prijímanie migrantov. Poskytnúť im potrebnú humanitárnu starostlivosť, vzdelanie a niektorým aj možnosť zárobku. Na financovanie a riadenie by sa “kvótne” podieľali všetky európske krajiny. Tam by sa v pokoji každý migrant kádroval podľa 4 kategórií: právo na azyl, ekonomicky zamestnateľný, ekonomicky nezamestnateľný, džihádista. Tie prvé dve skupiny by sa potom – opäť podľa nejakých kvót a pracovných miest – prijímali do jednotlivých krajín. Tá tretia by sa s nejakým štedrým príspevkom posielala domov. Tá štvrtá, keby sa u jednotlivcov zistila trestná činnosť alebo príslušnosť k ISIS, by sa rovno zatvárala do väzenia. Jediný európsky politik, ktorý takú logickú samozrejmosť vzal na vedomie, je český prezident Zeman, ktorý to na akomsi medzinárodnom fóre predniesol, a vyslúžil si za to výsmech českej žurnalistiky.

 

Je o vás známe, že vám leží na srdci osud kresťanstva v Európe. Vy sám ste však židovského vyznania. Čo je dôvodom, že sa zaujímate o osud kresťanov v Európe?

 

Už najmenej desať rokov sledujem perzekúciu kresťanov v islamských krajinách. Napríklad Irak mal donedávna poldruha milióna kresťanov, dnes ich tam ostáva okolo 300.000. Gangstri ISIS kresťanov vraždia a vyháňajú na počkanie. Súdán už takmer genocídu na kresťanoch spáchal, ďalšia prebieha v Nigérii. Bolí ma z toho hlava, ako o tom západné kresťanské médiá neinformujú, tým menej, že by sa postavili na ich obranu. Akoby sa opakovalo mlčanie sveta počas holokaustu. Vtedy jednotlivých Židov zachraňovali statoční kresťania a boli ich tisíce, v Poľsku, Francúzsku, Taliansku, Holandsku.

 

Napadlo mi, že niečo podobné by tu a tam nejaký Žid nejakým kresťanom dlhoval. Sám toho veľa na fyzickú záchranu tisícov dokázať neviem, tak som sa o tom aspoň rozpísal a niektorým kresťanom som tak dal informácie, z ktorých mohli vychádzať a niečo organizovaného začať na pomoc svojich spoluveriacich podnikať. Veľmi sa to zatiaľ nedarí, a tak bezmocne sledujeme genocídu kresťanov v krajinách niekdajšej kresťanskej Byzancie.

 

Pokiaľ ide o kresťanov európskych, u tých naopak sledujeme masívny útek od starodávnej viery, ktorá koniec koncov je spolu s antikou a judaizmom, hlavným koreňom a pilierom našej civilizácie. V kombinácii s osvietenstvom, ktorý ju oslobodil z korumpujúceho bremena svetskej moci, spolu vytvorila tú najkreatívnejšiu a najhumánnejšiu civilizáciu všetkých dôb, na ktorej kultúre, technológii, štátotvornosti a produkcii je celý svet závislý. Jej pád by bol celosvetovú katastrofou.

 

Ako nazeráte na postoj pápeža Františka k migrantom?

Je skôr neomarxistický a politicko-korektný ako kresťanský.

 

Benjamin Kuras, je český vo Veľkej Británii žijúci spisovateľ, dramatik, prekladateľ a publicista židovského vyznania. Vyrastal v Olomouci, kde na miestnej univerzite vyštudoval anglistiku. Na britské ostrovy emigroval v roku 1968. Istý čas pracoval v českej redakcii BBC a v londýnskom divadle Young Vic.

Na judaizmus konvertoval v roku 1974. Aktuálne pôsobí ako kantor českej Židovskej liberálnej únie.

Od roku 1990 publikuje v mnohých českých periodikách: Respekt, Český deník, Týden, Lidové noviny, Profit, Marianne, MFDnes, Xantypa, Reflex. Vydal niekoľko desiatok kníh. Medzi jeho najnovšie publikácie patria “Poslední nádeje civilizace” (2016) a “Jak zabít civilizaci” (2015). Patrí medzi kritikov Európskej únie, multikulturalizmu, islamizmu a socializmu.

http://www.hlavnespravy.sk/benjamin-kuras-spisovatel-zidovskeho-vierovyznania-o-osude-krestanov-v-islamskych-krajinach-akoby-sa-opakovalo-mlcanie-sveta-pocas-holokaustu/965746

 

Ivetke a Katke z Litmanovej sa pred 27 rokmi zjavila Matka Ježiša: Panna Mária nám zmenila životy!

Zjavila sa im Panna Mária a poriadne to zamávalo ich mladými životmi. V auguste roku 1990 sa dvom dievčatkám Ivetke a Katke na hore Zvir neďaleko Litmanovej (okr. Stará Ľubovňa) začala zjavovať Panna Mária.

Ivetka Korčáková Hudáková (37) mala v tom čase jedenásť rokov a Katka Česelková Vislocká (38) dvanásť. Zjavenie si nedovolí spochybňovať cirkev a už vôbec nie veriaci, pre ktorých sa hora Zvir stala pútnickým miestom. Obe svedkyne zjavenia Matky Ježiša dnes žijú v zahraničí.

Obe dievčatká o zjavení presvedčili aj cirkev.

Iveta sa po udalosti stala členkou Spoločenstva rodiny Panny Márie spoluvykupiteľky v Starej Haliči a prijala meno Mária Goretti. Potom však odišla do Rakúska a neskôr do Nemecka. Pracovala ako opatrovateľka starých ľudí a predávala aj v parfumérii. Spoločne so slovenským manželom Rasťom napokon zakotvili v Anglicku.

Jej kamarátka Katka je v New Yorku a k udalostiam spred takmer troch desaťročí sa veľmi vracať nechce. „Darí sa mi dobre. O udalostiach zo Zviru však už verejne rozprávať nechcem,“ stroho odkázala Katka z USA, kde sa živí upratovaním a žije spoločne so slovenským manželom. Hlavnou náplňou jej života je starostlivosť o milované dcéry Karin (16) a Kristínku (14). Denne ich vozí do školy aj späť, preto nemá možnosť nájsť si iné zamestnanie.

Prečo sa nám zjavila

„Prišla sem preto, lebo nás veľmi potrebuje,“ vysvetľovala pred rokmi Novému Času zjavenie Ivetka. „Žiada od nás modlitby a obrátenie, aby sme vedeli prijať každodenné ťažkosti. Žiada od nás lásku k blížnemu a úplne jednoduchý vzťah k Bohu. A prečo práve ja? Boh oslovuje nehodných a hriešnych, aby zmenili svoj život. Aj ja som jednou z takých.“

Mama najskôr neverila

Katkina mama Anna (74), ktorá udalosti zo začiatku deväťdesiatych rokov minulého storočia prežívala rovnako intenzívne, býva dodnes v rodinnom dome v Litmanovej. „Katka sa 5. augusta 1990 vybrala na horu Zvir na borovnice (čučoriedky, pozn. red.) spolu s jej bratom Miťkom a kamarátkou Ivetkou. Keď sa vrátili, celá roztrasená mi vravela, že pred naším domom stojí Panna Mária,“ spomína Anna na deň, ktorý rodine zmenil život.

Dcéra jej potom opísala, čo sa na hore udialo. „V lese začalo hrmieť a blýskalo sa. Deti sa veľmi báli a modlili sa k Panne Márii, aby im pomohla. Zrazu stála pred nimi. Povedala, aby nemali strach, že ich ochráni. Deti sa vybrali domov a Panna Mária ich nasledovala asi vo vzdialenosti 10 metrov. Keď Katka prišla domov, povedala mi, že pred bránkou stojí ich ochrankyňa. Vôbec som jej neverila,“ úprimne priznáva Anna.

Horu Zvir každoročne navštívi mnoho chorých dúfajúc v uzdravenie.

Strážila ich polícia

Miťko zjavenie nevidel, jeho sestra Katka a kamarátka Ivetka však začali o udalostiach rozprávať. Dievčatá sa stále vracali na horu, kde sa im podľa ich slov Matka Ježiša Krista zjavovala pravidelne päť rokov raz za mesiac. Posolstvá následne zvestovali ľuďom, ktorých sa na Zvire zhromažďovalo čoraz viac. Deti vypočúvala cirkevná komisia, psychológovia skúmali zdravotný stav. „Raz dokonca prišli policajti s tým, že majú informácie o chystanom únose dievčat. Pár dní ich strážili,“ pripomenula Anna, ktorá je imobilná a pohybuje sa len s pomocou vozíka.

Svojej dcére neverila vyše pol roka. „Vo februári 1991 sme sa však s ďalšími veriacimi vybrali na horu Zvir, aby sme sa pomodlili. Počas modlitieb sa Panne Márii na obraze z oka začali kotúľať slzy. Jednu som ochutnala. Bola slaná. Odvtedy Katke verím na 100 percent. Čo presne jej Panna Mária hovorila, však nepovedala ani mne. Bolo to určené len pre Katku. Mne hovorí, že raz príde čas, keď mi všetko prezradí,“ uzavrela Katkina mama.

Na miesto, kde dievčatá vídavali Pannu Máriu, dnes chodia tisícky pútnikov.

Horu vyhlásili za pútnické miesto

Udalosti na hore Zvir skúmali komisie gréckokatolíckej cirkvi. „Prvá bola ustanovená prešovským biskupom Mons. Jánom Hirkom a ďalšiu ustanovil jeho nástupca Mons. Ján Babjak. Vyjadrenia týchto komisií boli kladné. Vyjadrenie komisie odovzdal Mons. Ján Babjak SJ Kongregácii pre náuku viery,“ uviedol hovorca Gréckokatolíckeho biskupstva v Prešove Ľubomír Petrík. Arcibiskup vyhlásil horu Zvir za pútnické miesto. Skúmanie udalostí z rokov 1990 – 1995 však ešte nebolo ukončené.

Ivetka Korčáková Hudáková (37)

– V čase zjavenia mala 11 rokov

– Pár rokov po zjavení vstúpila do Spoločenstva rodiny Panny Márie

– Dnes spolu s manželom bývajú vo Veľkej Británii

Katka Česelková Vislocká (38)

– V čase zjavenia mala 12 rokov

– Spolu s manželom bývajú v New Yorku, USA

– Majú dve dcérky – Karin (16) a Kristínku (42)

Lurdy, 1858 – UZNANÉ

Od 11. februára do 16. júla 1858 sa Panna Mária zjavovala 14-ročnej Bernadette Soubirousovej v mestečku na juhu Francúzska. Cirkev zjavenia uznala a Bernadettu po smrti vyhlásila za svätú.

Knock, 1879 – UZNANÉ

V upršaný večer 21. augusta 1879 sa niekoľkým ľudom v írskom meste zjavili Panna Mária, svätý Jozef a svätý Ján Evanjelista. Neskôr sa potvrdili mnohé uzdravenia. Cirkev zjavenie uznala.

Fatima, 1917 – UZNANÉ

Počas 1. svetovej vojny 13. mája 1917 sa trom malým deťom v portugalskom
meste zjavila Pani Posvätného ruženca. Zjavenia pokračovali do októbra, vždy 13. v mesiaci v tú istú hodinu. Cirkev zjavenia uznala.

Garabandal, 1961 – 1965

Štyri roky sa štyrom dievčatám v malej dedine v severnom Španielsku údajne zjavovali Panna Mária a svätý Michal archanjel. Cirkev tieto udalosti nikdy neodsúdila, ale ani neschválila a stále ich skúma.

Medžugorie, 1981

24. júna 1981 šesť mladých ľudí v mestečku v Hercegovine vraj videlo mladú ženu
s dieťaťom v náručí. O deň nato sa podľa svojich slov s ňou modlili a potom mali
zjavenia. Cirkev sa dosiaľ záväzne nevyjadrila, zriadila komisiu.

Litmanová, 1990 – 1995

Od augusta 1990 do augusta 1995 sa Panna Mária údajne zjavovala dvom dievčatám z dediny v okrese Stará Ľubovňa. Cirkev dosiaľ nezaujala definitívne stanovisko, ale miesto údajného zjavenia vyhlásila za pútnické.

https://www.cas.sk/clanok/534459/ivetke-a-katke-z-litmanovej-sa-pred-27-rokmi-zjavila-matka-jezisa-panna-ma-ria-nam-zmenila-zivoty/

Tento obsah bol zaradený v Domáce, Slovania, Správy, Zahraničné, Zo života Cirkvi. Zálohujte si trvalý odkaz.