Denník Sme začal hon na učiteľku, dôvod: Časopis Zem a vek použila ako pomôcku. + Brit vyhrál žalobu proti BBC kvůli tutlání 9/11

Akékoľvek čítanie časopisov ovplyvňuje nazerania čitateľov na svet, navyše obdobie puberty je pre formovanie názorov na svet veľmi významné
Podľa zistení denníka SME, učiteľka dejepisu a slovenčiny na Gymnáziu Park mládeže v Košiciach použila časopis Zem a vek ako učebnú pomôcku. Podľa analytičky Miroslavy Kernovej je časopis nekritický k Rusku a za všetkým zlým vidí západ, židov, zástupcov tretieho sektora a novinárov. Vytvára menné zoznamy nepriateľov, ktorí škodia záujmom Slovenska, čo robili a robia nedemokratické režimy.

Ďalej dal denník priestor detskému psychológovi Štefanovi Matulovi, podľa ktorého je používanie akýchkoľvek „konšpiračných“ učebných pomôcok nevhodné, pretože môže neželaným smerom ovplyvňovať harmonický vývin osobnosti mladej generácie. Akékoľvek čítanie časopisov ovplyvňuje nazerania čitateľov na svet, navyše obdobie puberty je pre formovanie názorov na svet veľmi významné. Názory, ktoré si deti vytvoria v tomto období sú zvyčajne stabilné a pretrvávajú až do neskorej dospelosti.
uč
Práve preto by mali k tomu rodičia a pedagógovia v školách pristupovať zodpovedne, povedal Matula.
Denník oslovil aj ministerstvo školstva, ktoré odpovedalo, že školy môžu používať aj iné učebne pomôcky ako tie, ktoré dostali schvaľovaciu doložku, musia však byť v súlade so štátnym vzdelávacím programom. Ak má niekto podozrenie, že to tak nie je, môže podať sťažnosť na školskú inšpekciu, povedala hovorkyňa ministerstva pre denník SME.
Svoje stanovisko k publikovanému článku denníka SME dnes zverejnil aj časopis Zem a Vek. Na svojom profile sociálnej siete Facebook uverejnil nasledovné: „Včera ste nám mnohí z vás posielali rozhorčene maily o tom, ako SME opäť prenasleduje ďalšiu učiteľku, tentokrát na gymnáziu v Košiciach. Ak útočia na nás, tešíme sa, pretože je to mimoriadne osožné: povahou svojich útokov odhaľujú svoju pravú tvár a stále viac ľudí sa o nás dozvedá. Ak však útočia na ľudí, ktorí nám prejavujú sympatie, situácia sa mení. Budeme za každého z nich bojovať do posledného dychu. Včera sme oslovili riaditeľku spomínaného gymnázia ako aj nášho právnika, ktorý začal podnikať relevantné kroky k zastaveniu obsedantnych chúťok vytvárať tlak na ľudí s vlastným názorom ako v totalitných monsterprocesoch z päťdesiatych rokov.“
„Pani učiteľka, pani riaditeľka, všetci tí, ktorí sa nebojíte hovoriť aj iné, ako musíte: ďakujeme, stojíme pri vás a nesmierne si vás vážime. Pretože vravieť pravdu v dnešných časoch pokrytectva a lží je skutočne revolučný čin!“ zverejnil Zem a Vek.
bg

http://www.hlavnespravy.sk/dennik-sme-zacal-hon-na-ucitelku-dovod-casopis-zem-a-vek-pouzila-ako-pomocku/595192

Brit vyhrál žalobu proti BBC kvůli tutlání 9/11

Tony Rooke, v rámci aktu občanské neposlušnosti, odmítl zaplatit povinný koncesionářský poplatek 130 liber za tvrzení, že to porušuje odstavec 15 teroristického zákona. Rookovo obvinění bylo namířeno proti BBC, která informovala o kolapsu WTC 7 o více než 20 minut dříve, než skutečně spadla, a soudce Rookův argument akceptoval. Zatímco nešlo o veřejné šetření 9/11, uznání činů BBC 11. září je považováno za malé vítězství, o kterém nebylo nikdy informováno v USA.

Podle paragrafu 363 telekomunikačního zákona jsou občané Británie povinni kupovat si roční licenci, aby mohli používat televizní přijímač. Rooke odmítl zaplatit licenční poplatek kvůli článku teroristického zákona, který uvádí:
Je zločin, když někdo vyzývá dalšího, aby poskytl peníze, s úmyslem, že by měly být použity, či za existence rozumného důvodu, že by mohly být použity, pro teroristické účely.
Fakt, že BBC informovala o zřícení WTC 7 dvacet minut předtím, než se to skutečně stalo, naznačuje, že Británie si byla vědoma útoků 9/11 předtím, než k nim skutečně došlo. Přímým dopadem je, že spolupracovali s „teroristy“, a nechme stranou, kdo ti teroristé skutečně byli.
Zde je vysílání BBC, kde oznamuje, že WTC 7 (budova Salomon Brothers) spadla, když stále za reportérkou stála.

„Pan Rooke zakládá svoji obhajobu na článku 15 teroristického zákona a žádá soud, aby shledal BBC za teroristickou organizaci, a že pokud on ji bude nadále platit, dopustí se zločinu.“ – oblastní soudce Stephen Nicholls
V Rookovo prohlášení u soudu stojí:
„Věřím, že BBC, která je přímo financována licenčními poplatky, podporuje účely terorismu a já mám v tomto ohledu nevyvratitelné důkazy. Nepoužívá se mi toto slovo lehce, vzhledem k tomu, kde jsem.“
Ačkoliv mu nebylo umožněno ukázat své video-důkazy u soudu, kvůli tomu, že oblastní soudce to považoval za irelevantní pro soud, fakt, že BBC informovala o zřícení WTC 7 o více než 20 dříve, se ukázal být dostatečným důkazem.
Také se zmínil o teoriích o tom, že zřícení WTC 7 byla řízená demolice, jak důkazy naznačují. V dodatečném prohlášení uvedl:
„BBC o tom informovala 20 minut předtím, než spadla. Věděli o tom předem. Když jsem tu byl naposledy, ptal jsem se vás (soudce): „Jste si vědom WTC 7?“ Řekl jste, že jste o ní slyšel. O deset let později byste o ní měl vědět víc, než jen slyšet. Je to práce BBC, informovat veřejnost. Obzvláště o zázracích vědy a případech, kdy fyzikální zákony přestávají platit.

„Vyprodukovali programy, kde dělali blázny a zesměšňovali ty z nás, kdo věříme v zákony gravitace. Americké zprávy ukázaly, že pád nebyl ničím jiným, než řízenou demolicí.“
„Nehledám, kdo ji odstřelil – to je nemožné – ale BBC se aktivně pokoušela zakrýt to před veřejností.“
V odpovědi soudce Nicholls uvedl:
„Dokonce i když akceptuji důkazy, o kterých mluvíte, tento soud nemá žádnou pravomoc vytvořit obhajobu způsobem, jak ji prosazujete.“

Ve světle důkazů to soudce zvážil. Rooke dostal podmínku, což v britské právní hantýrce znamená, že „byl usvědčen, ale netrpí následky usvědčení, a usvědčení bude vymazáno, pokud nebude postaven před soud po šest měsíců“. Nemusel zaplatit poplatek ani pokutu za nezaplacení – pouze soudní výlohy 200 liber.

http://afinabul.blog.cz/1504/brit-vyhral-zalobu-proti-bbc-kvuli-tutlani-9-11

Tento obsah bol zaradený v Domáce, Slovania, Správy, Zahraničné, Zo života Cirkvi. Zálohujte si trvalý odkaz.