UniCredit banka sa vyhráža AZN právnymi krokmi. Kedy však podnikne právne kroky na odškodnenie klienta, ktorému v tejto banke hackeri ukradli 90 000 eur?

Anton prišiel o 90 tisíc eur, okradli ho šikovní hackeri

Na žiadosť UniCredit banky bol titulok z uvedeného článku Okráda taliánska UniCredit Banka na Slovensku svojích klientov? Keď sa občan stane obeťou zločinu a systému súčasne… na webe AZN zmenený. Veríme, že aj UniCredit banka zmení svoj postoj a odškodní poškodeného klienta.

Anton Čulen

Žiadosť o stiahnutie titulky: Okráda taliánska UniCredit Banka na Slovensku svojích klientov? Keď sa občan stane obeťou zločinu a systému súčasne…
Doručené
x

Jana Voberová, PR špecialista
13:43 (pred 9 hodinami)

komu: info.azn
Od: Jana Voberová, PR špecialista
Predmet: Žiadosť o stiahnutie titulky: Okráda taliánska UniCredit Banka na Slovensku svojích klientov? Keď sa občan stane obeťou zločinu a systému súčasne…

Telo správy:
Dobrý deň, týmto Vás žiadame o okamžité stiahnutie tohto videa http://alianciazanedelu.sk/?p=6379 a článku z Vášho webu, inak UniCredit Bank podnikne právne kroky voči prevádzkovateľovi.

S pozdravom,
Jana Voberová
PR špecialista
Identita a komunikácia

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia a. s.,
pobočka zahraničnej banky
Šancová 1/A
813 33 Bratislava
Tel.: +421 2 4950 2474
Fax: +421 2 4950 2287
Mobil: +421 908 794 293
jana.voberova@unicreditgroup.sk
www.unicreditbank.sk

Anton prišiel o 90 tisíc eur, okradli ho šikovní hackeri

Zdroj: TV JOJ
pred rokom | BRATISLAVA – Pravdepodobne stačilo len niekoľko ťuknutí do klávesnice a z bankového účtu zmizlo 90 tisíc eur. Transakciu podľa všetkého zrealizovali skúsení hackeri. Banka ani taký veľký prevod nevyhodnotila ako podozrivý. Anton zostal bez peňazí a policajné vyšetrovanie je na bode mrazu.

JOJ Cinema
Dvaja neznámi muži dali príkaz cez internetbanking, aby z účtu pána Antona odišli všetky jeho úspory vo výške 90 tisíc eur. Tie skončili na ich účte v rovnakej banke. „Odvtedy som v prakticky neriešiteľnej situácii. Prišiel som o všetky moje finančné prostriedky,“ ozrejmuje poškodený.

Pomáha aj Interpol

Polícia chce paradoxne celý prípad momentálne odložiť. „V súčasnosti je trestné stíhanie prerušené. Keď nastanú nové skutočnosti, vyšetrovateľ bude vo veci pokračovať,“ dodala Mária Faltániová, hovorkyňa Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Banskej Bystrici.

Vyšetrovateľ totiž požiadal o pomoc Interpol, pretože potrebuje informácie o jednom z páchateľov, ktorý je pôvodom z Turecka. Druhý páchateľ, ktorý sa na ilegálnom transfere údajne podieľal, je Slovák. Muž je majiteľom firmy so sídlom v Dunajskej Strede.

Počítačový expert tvrdí, že podvodníci museli mať veľmi presné informácie. „Určite to nie je nejaký náhodný zlodej, ktorý si odpozoroval nejaké heslo a stiahol 100 eur. V tomto prípade ide o človeka alebo skupinu ľudí, presne vedia, čo robia,“ ozrejmuje Ondrej Macko, expert na IT technológie.

Anton oboch mužov už pozná, pretože policajti získali ich snímky zo záznamov bezpečnostných kamier v banke a ukázali mu ich. „Bol som hrubo poškodený nielen ako občan, ale aj klient. Banka však so mnou takmer vôbec nekomunikuje,“ priznáva Anton.

Banka sa k prípadu vyjadriť nechce, pretože sa opiera o bankové tajomstvo. „Banka nemôže povedať, či niekto je alebo nie je jej klientom. Nemôže sa ani vyjadrovať ku konkrétnemu klientskému biznisu,“ ozrejmila hovorkyňa banky Zuzana Ďudáková.

Autor: Rasťo Striško

http://www.noviny.sk/c/krimi/anton-prisiel-o-90-tisic-eur-okradli-ho-sikovni-hackeri

Zverejnené: 16. 7. 2015
„V auguste v roku 2013 mi hackeri v komerčnej banke ukradli z môjho
osobného účtu 89,527,50 eur. Okamžite po zistení tejto neuveriteľnej
hrôzy, som podal reklamáciu v pobočke uvedenej banky, kde som uviedol, že som transakciu neznámej spoločnosti nerealizoval.

Banka mi po mesiaci odpísala, aby som podal trestné oznámenie na neznámeho páchateľa a že ona za uvedené nenesie žiadnu zodpovednosť.
Obvykle iné komerčné banky okamžite kontaktujú svojho klienta, či naozaj prevádza jednorázovo tak vysokú sumu a po realizácii mu na účte nezostane takmer nič.

Podal som trestné oznámenie na neznámeho páchateľa, pričom bolo políciou zistené, že sa jedná o schránkovú firmu pôsobiacu na Slovensku v spolupráci s cudzím štátnym príslušníkom tureckého pôvodu.

Môj prípad bol medializovaný v TV JOJ, nikam to neviedlo, nedočkal som sa pomoci.
Polícia môj prípad dodnes nevyšetrila, prerušila ho, aj keď sú páchatelia známi Mojim prípadom sa zaoberala Národná Banka Slovenska, aj Generálna prokuratúra. Nepomohli mi.
Trvá to už dva roky. Banka so mnou vôbec nekomunikuje, ani v jednom prípade ma nekontaktovala, nehľadala žiadne riešenie, ako môj prípad riešiť a pomôcť mi v tejto hrôze.
Mojim prípadom sa zaoberá pani poslankyňa Mezenská spolu s pánom poslancom Kuffom na pôde NRSR, na jej pripomienky a vystúpenia nedostala doteraz od nikoho žiadnu odpoveď.
Je to beštiálny zločin, ktorý zo dňa na deň ekonomicky zničil moju rodinu.Už dva roky trvá likvidácia mojej osoby s rodinou. A kompetentní stále mlčia a riešenie odchádza do vzduchoprázdna !

Ako funguje ochrana spotrebiteľov na finančnom a bankovom trhu? Je možné v ňu veriť?
Boh ochraňuj Slovensko!

Anton Mihálik“

Tento obsah bol zaradený v Domáce, Slovania, Správy, Zahraničné, Zo života Cirkvi. Zálohujte si trvalý odkaz.