Pán Mihálik mal v UniCredit Bank úspory a dedičstvo po babke. Je to beštiálny zločin, ktorý zo dňa na deň ekonomicky zničil moju rodinu

Je to beštiálny zločin, ktorý zo dňa na deň ekonomicky zničil moju rodinu. Už dva roky trvá likvidácia mojej osoby s rodinou. A kompetentní stále mlčia a riešenie odchádza do vzduchoprázdna ! Ako funguje ochrana spotrebiteľov na finančnom a bankovom trhu? Je možné v ňu veriť?

Boh ochraňuj Slovensko!

Anton Mihálik“

Anton bojuje o peniaze: Vybielili mi účet, prišiel som o 90-tisíc. Až 90-tisíc eur zmizlo pred dvoma rokmi z účtu Antona Mihálika zo Žarnovice. Dodnes sa nedočkal odškodnenia.

o_anton-mihalik-ucet
Konateľ spoločnosti (vpravo), na ktorej účet odišli peniaze Antona Mihálika.
Autor: Plus JEDEN DEŇ/Eva Štenclová

Pán Mihálik mal v UniCredit Bank úspory a dedičstvo po babke. Pred dvomi rokmi mu z účtu cez internetbanking vybrali 89 527,50 eura. „K prevodu došlo 20. augusta 2013. Dozvedel som sa to v posledný augustový deň esemeskou o zostatku. Takmer som skolaboval,“ hovorí.

Mezenska

Dovtedy mu chodili SMS o transakcii hneď po nej, v tomto prípade prišla správa až niekoľko dní po nej. „Banka vyhlásila, že 20. augusta som požiadal, aby mi správy o zostatku chodili len k poslednému dňu v mesiaci. Ja som to však neurobil,“ tvrdí nešťastne.

„Dva roky bojujem o svoje peniaze. Banka neprejavila ľútosť, nedostal som odškodnenie. Podal som trestné oznámenie,“ povedal Anton. Podľa výpisu z účtu šli peniaze spoločnosti so sídlom v Dunajskej Strede. „Polícia zistila, že turecký občan previedol peniaze firme, ktorej konateľ ich vybral,“ vysvetľuje Mihálik. „Policajtom sa obaja stratili z dohľadu,“ dodal.

„Ak klient nadobudne pocit, že prišlo k zneužitiu prístupových údajov k jeho účtu, má možnosť podať trestné oznámenie. Banka vždy poskytuje orgánom činným v trestnom konaní plnú súčinnosť,“ uviedla banka.

Banskobystrická krajská policajná hovorkyňa Mária Faltániová informovala, že trestné stíhanie prerušili. „Páchateľa sa nepodarilo vypátrať. V prípade akýchkoľvek nových poznatkov bude vyšetrovanie pokračovať,“ zdôraznila.

http://www.pluska.sk/krimi/domace-krimi/anton-bojuje-peniaze-vybielili-mi-ucet-prisiel-som-90-tisic.html

Ako na Slovensku „účinne“ funguje ochrana spotrebiteľa na finančnom a bankovom trhu píše poslankyňa NRSR Helena Mezenská.

Helena Mezenská:
Prečítajte si príbeh p. Antona Mihálika, ktorému na jeho bankovom účte odcudzili 90 000 € a napriek tomu, že polícia vyhľadala páchateľa, nebol bankou do dnešného dňa odškodnený. Využil všetky dostupné právne, opravné a inštitucionálne nástroje, prostriedky svojej ochrany a napriek tomu dodnes nie je prípad doriešený.
helena-mezenska-400x250
Otázkou je, k čomu je dobrý toľký prebujnelý aparát a systém kontroly, dozoru nad bankami, inštitúcie na ochranu spotrebiteľa. Pán Mihálik je už celkom bezradný, oslovené inštitúcie nepomohli, polícia nepochopiteľne zastavila konanie. Posielam Vám prípad opísaný jeho slovami. Ostáva vo viere, že ak bude informácia o tom šírená medzi ľuďmi a medzi kompetentnými, ak sa bude popularizovať, veci pohnú dopredu a užívatelia bankových služieb budú viac opatrní, budú si zabezpečovať a zisťovať všetky ochranné prvky pre svoje účty a vklady.

Anton Radoslav Mihálik píše:
„V auguste v roku 2013 mi hackeri v komerčnej banke ukradli z môjho osobného účtu 89,527,50 eur. Okamžite po zistení tejto neuveriteľnej hrôzy, som podal reklamáciu v pobočke uvedenej banky, kde som uviedol, že som transakciu neznámej spoločnosti nerealizoval.

Banka mi po mesiaci odpísala, aby som podal trestné oznámenie na neznámeho páchateľa a že ona za uvedené nenesie žiadnu zodpovednosť. Obvykle iné komerčné banky okamžite kontaktujú svojho klienta, či naozaj prevádza jednorázovo tak vysokú sumu a po realizácii mu na účte nezostane takmer nič. Podal som trestné oznámenie na neznámeho páchateľa, pričom bolo políciou zistené, že sa jedná o schránkovú firmu pôsobiacu na Slovensku v spolupráci s cudzím štátnym príslušníkom tureckého pôvodu.
Môj prípad bol medializovaný v TV JOJ, nikam to neviedlo, nedočkal som sa pomoci. Polícia môj prípad dodnes nevyšetrila, prerušila ho, aj keď sú páchatelia známi Mojim prípadom sa zaoberala Národná Banka Slovenska, aj Generálna prokuratúra. Nepomohli mi.

Trvá to už dva roky. Banka so mnou vôbec nekomunikuje, ani v jednom prípade ma nekontaktovala, nehľadala žiadne riešenie, ako môj prípad riešiť a pomôcť mi v tejto hrôze. Mojim prípadom sa zaoberá pani poslankyňa Mezenská spolu s pánom poslancom Kuffom na pôde NRSR, na jej pripomienky a vystúpenia nedostala doteraz od nikoho žiadnu odpoveď.

Je to beštiálny zločin, ktorý zo dňa na deň ekonomicky zničil moju rodinu.Už dva roky trvá likvidácia mojej osoby s rodinou. A kompetentní stále mlčia a riešenie odchádza do vzduchoprázdna ! Ako funguje ochrana spotrebiteľov na finančnom a bankovom trhu? Je možné v ňu veriť?
Boh ochraňuj Slovensko!

Anton Mihálik“

http://panobcan.sk/ako-na-slovensku-ucinne-funguje-ochrana-spotrebitela-na-financnom-a-bankovom-trhu-pise-poslankyna-nrsr-helena-mezenska/

Tento obsah bol zaradený v Domáce, Slovania, Správy, Zahraničné, Zo života Cirkvi. Zálohujte si trvalý odkaz.