Komentujeme: Kresťanov levom!, alebo – Sme na prahu mučeníckej éry, kto je J. Banáš?

Komentujeme: Kresťanov levom!, alebo – Sme na prahu mučeníckej éry
Kresťanov levom! Toto starorímske heslo akoby začalo znova ožívať. Po heslách Rozdeľuj a panuj, Uži dňa, Chlieb a hry prichádza napokon v tejto Rímskej EÚnii” ku konečnému Epilógu. Deje sa to šikovne, ba dokonca sa to podobá na “know-how” cézara Nera, ktorý dal podpáliť Rím (štátny terorizmus ako vyšitý) a zákerne to zvalil na kresťanov. To sú tí, ktorí sú neprispôsobiví, netolerantní, nechcú uznávať “štátnych” bohov, sú proti zhýralectvu, homosexualite, proti “právu” na zlo, a podobne. Takže sú extrémni, a preto – preč s nimi!
Krestanov levom
brener-r426Toto mi prišlo na um, keď som si prečítal “fejtón” i(e)migrantského šprtala Petra Breinera (na obr.) v denníku SME. (viď nižšie). Dalo by sa mávnuť rukou a povedať – takých tu už bolo. Bohužiaľ tento hlas nie je ojedinelým a ukazuje sa, že sú to prvé lastovičky ťaženia proti “fundamentalistom” -netolerantným a xenofóbnym a povedzme si v súčasnej terminológii – “extrémistickým” kresťanom. Taktika “vypáleného Ríma” sa začína podobať na streľbu v Paríži.

To nie sú “zlí moslimovia”, ale fanatici, ktorí nie sú len medzi moslimami, ale aj medzi kresťanmi – ako čudne dokladuje ďaľší “prorok” Jozef Banáš, ktorý navyše perlí vyhlásením, že kresťania urážajú iné náboženstvá krížom, teda akýmsi “popravčím logom” svojej viery.
breiner-r426
Breiner ide ešte ďalej – prirovnána nášho legendárneho kňaza a záchrancu biednych o. Mariána Kuffu ako aj exorcistu o. Jozefa Marettu ku americkým sektárskym fanatikom. Nuž a keď sa kresťanská viera bude hodnotiť podľa toho, ako jej nositelia “dokážu zľaviť” zo svojich kritérií a mravných hodnôt – a dokonca Božích prikázaní (teda zradiť) v prospech “inakších” – rozumej rozkladačov národa, morálky a rodiny – tak potom stojíme – vážení – na prahu mučeníckej éry.


Začína to opatrníckym prirovnávaním moslimského a kresťanského “fundamentalizmu” – aj keď tieto dve náboženstvá absolútne nemožno porovnávať.
Zaujímavé je, že po masových popravách kresťanov na Blízkom východe nevznikli také protesty ako po vystrieľaní redakcie povedzme rovno – drzého plátku pod názvom Charlie Hebdo. Teroristický akt po ktorom zahynulo 220 ruských občanov, nepohol Západ osvetľovať svoje dominanty ruskými farbami. Ale zaujímavá zhoda okolností parížskeho “piatku trinásteho” rozbehla v štátoch únie zavádzanie totalitného obmedzenia slobody. A v rámci starého porekadla “zlodej kričí, chyťte zlodeja “ – sa k tejto hystérii bohužiaľ pripojila aj vláda Slovenskej republiky. Zamiesť pod zakázané javy terorizmu aj tzv. “náboženský extrémizmus” je len akási “mäkká forma” zaútočenia aj na základy kresťanstva, ktoré v Európe ešte stojí v ceste “dúhovým zajtrajškom.”
Breiner2-1024x577
Priatelia, stojí za to to sledovať, ako sa bude vyvíjať tlak na “fundamentalistické kresťanstvo.” V mene lásky k blížnemu, tolerancie, alebo napokon aj v mene “lásky k diablovi”, pretože ani jeho – zrejme podľa téz “ľudských práv” – “nemožno diskriminovať.” Prežili sme 25 rokov akejsi slobody. Mne sa dnes zdá, že sme prešli 25 rokov prípravy na svoje posledné vystúpenie. Na vystúpenie v aréne, v ktorej sa zglajchšaltovaný dav bude ukájať smrťou tých, ktorí sa odvážili povedať NIE peklu, ktoré sa rafinovane a plíživo – a práve preto úspešne – zmocňuje dnešného sveta. My však vieme, že táto skúška má prísť. A že tento čas bude zároveň aj definitívnym odzvonením vyčínaniu diabla. Anton Selecký

 

Francúzi sa búria proti modleniu (!) sa za Paríž. Ale veriace Slovensko požiadali o pomoc

22.11.2015 07:30 Veronika Cosculluela
BRATISLAVA – Od piatka koluje sociálnymi sieťami motto #prayforparis, ktoré šíria celebrity v angličtine. Francúzi majú sekulárnu krajinu a všetkým, ktorí sa za nich chcú “modliť” odkazujú, že to nie je treba.

Podľa držiteľa reportérskej ceny Alberta Londres, Luca Le Vaillanta sa za Paríž modliť netreba. Podľa držiteľa reportérskej ceny Alberta Londres, Luca Le Vaillanta sa za Paríž modliť netreba. Zdroj: Instagram
Ak modliť sa pomôže tomu, aby sa horor, aký zažil Paríž v piatok 13. novembra, nezopakoval, fajn. Ak však modliť sa znamená prosiť akéhokoľvek boha o niečo, ďakujeme, ale netreba, aby ste to robili verejnými vyjadreniami.

Asi takto by sa dal zhrnúť vzťah mnohých Francúzov k hashtagu #prayforparis. “Keď používame tento symbol zabúdame, že na Paríž zaútočili práve pre jeho až posvätné ´neverstvo´, pre svoju bez pochyby až nahlúplu toleranciu, ktorá si však súčasne ctí všetky viery,” hovorí v úvodníku novinár Libération-u Luc Le Vaillant.

Tak modliť sa, či nie?

“Modliť sa je náboženský akt. Modliť sa za mesto, na ktoré práve zaútočili náboženskí šialenci? Myslím si, že keď bude na svete viac krajín, ktoré budú svetské (sekulárne), bude menej problémov,” píše jeden z komentárov.

Veľká Británia: Je výzva k modlitbe urážlivá?

modlitbaArticoloLondýn, 23.11.2015 (kath.net/pl) Jednoduchý reklamný spot vo Veľkej Británii ukazuje ľuďom, ako sa modliť Otčenáš. Tento spot „Just pray“ chcela Cirkev Anglicka spúšťať pred novou epizódou „Star Wars“ (Vojny hviezd) a tým ľudí rôznych generácií povzbudiť k modlitbe. No vedúce britské reťazce kín (Cineworld, Odeon a Vue) kresťanský spot odmietli odvysielať. Spot vraj skrýva riziko, že by mohol divákov „rozčúliť alebo uraziť“ a okrem toho spoty s náboženskou či politickou tematikou sú nezvyklé – tak znelo odôvodnenie. Tento reklamný spot však dve britské vládne miesta bez kritiky schválili. Spot „Just pray“ ukazuje okrem anglikánskeho prímasa Justina Welbyho aj rozdielne skupiny osôb ako utečencov v tábore, školské deti, vzpierača či spevácky zbor, ktorí sa modlia časť Otčenáša.

Riaditeľ komunikačného oddelenia Anglikánskej cirkvi sa vyjadril, že odmietnutie je zarážajúce: „Veď Otčenáš sa denne modlí miliarda ľudí na celom svete a je po stáročia súčasťou každodenného života tejto krajiny.“

Prímas Welby v nedeľu konštatoval: „Milióny ľudí na celom svete sa túto modlitbu denne modlia. Myslím si, že by boli z tohto rozhodnutia prekvapení a smutní, zvlášť vzhľadom na teroristické útoky v Paríži, pri ktorých mnohí ľudia našli útechu a oporu v modlitbe.“ Táto reklama je rovnako „urážlivá“ ako vianočné bohoslužby, ako vyhlásil prímas. Navrhol, aby si ľudia tento spot pozreli a „sami sa rozhodli, či je urážlivý, alebo rozhorčujúci“. Verejnosť to má sama môcť posúdiť, namiesto toho, aby na ňu uvalila cenzúra. -zg-

Čudná otázka Jozefa Banáša o Paríži: Kto sú ozajstní teroristi a kto zradcovia Európy?
banas-daniel-landa-krst-kod-1-clanokJozef Banáš. Zapamätajte si to meno! Ešte bude hrať svoju falošnú partitúru. Obdivovateľ budhizmu, kritik Biblie a Vatikánu, autor čudesných hypotéz o živote Krista. Prečítajte si jeho “iný pohľad na terorizmus”, kto s ním akože začal, komu slúži a kto podľa z neho “v konečnom dôsledku ťaží.” citujeme:

Kladiem si otázku, akú majú motiváciu ľudia, ktorí sú natoľko oddaní svojej veci, že zabijú desiatky nevinných a napokon aj sami seba? Musí v nich byť neuveriteľná nenávisť a túžba po pomste zmiešaná s bezmocnosťou a zúfalstvom. (!) Tvrdiť, že na bezhlavé vraždenie nevinných ľudí postačuje, aby bol niekto fanatický islamista, je, nazdávam sa, príliš málo. Tak sa zamýšľam, prečo nás – kresťanov, fanatickí moslimovia natoľko nenávidia? Aby som bol presný, prečo fanatickí moslimovia nenávidia fanatických kresťanov? Normálni moslimovia a je ich asi osemdesiat percent, ako mi to povedali moji moslimskí priatelia, sú rovnako benevolentní v chodení do mešít ako my v chodení do kostolov, v dodržiavaní dogiem či rituálov. Nebezpečných je tých zvyšných dvadsať percent. Rovnako ako medzi kresťanmi.

Navštívil som viacero islamských krajín a zamýšľam sa, prečo nás moslimovia, ale nielen oni, vidia ako novodobých križiakov. Možno si neuvedomujeme, ako pôsobí kresťanský symbol – kríž, na nekresťanov. Môj priateľ v Indii sa ma spýtal: „Ako má nekresťanský svet vnímať kresťanov, banaskeď je vašim symbolom popravný nástroj?“ Aký by sme my mali názor na ľudí, ktorí by nosili na krku symbol šibenice alebo samopalu? A pritom Kristus nikdy symbol rímskeho kríža nepoužíval, symbolom raných kresťanov bola ryba alebo kríž rovnoramenný ako symbol rovnováhy. Možno tí, ktorí zvolili popravný nástroj za symbol kresťanstva, presne vedeli, čo robia. Nahnali nám strach. Ich nasledovníci v naháňaní strachu pokračujú.

Kto zasial vietor terorizmu? Sme my kresťania bez viny?

Odhliadnem od dávno zabudnutých križiackych výprav, počas ktorých hordy sfanatizovaných kresťanov vyvraždili a olúpili moslimov, odhliadnem od dávno zabudnutého masového vyvraždenia Indiánov fanatickými kresťanmi, ktorí v časoch Kolumba vyvraždili 90 percent pôvodných obyvateľov Mexika. Z dvadsaťpäť miliónov ich ostalo o sto rokov po príchode Kolumba milión. Zo zlata ulúpeného Indiánom dal pápež Alexander VI. vyzdobiť strop slávnej rímskej baziliky Santa Maria Magiore, do ktorej dnes v bázni a obdive chodíme vyznávať kresťanskú lásku k blížnemu. (koniec citátu Jozefa Banáša)

http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Jozef-Banas-pre-PL-sk-o-Parizi-Kto-su-ozajstni-teroristi-a-kto-zradcovia-Europy-256264

banas-daniel-landa-krst-kod-1-clanok

Ako Jozef Banáš “kope” do cirkevnej histórie, alebo – nastáva doba”cirkevných” podvodníkov?

Nachádza sa hrob Ježiša Krista skutočne v Izraeli? Mohol Ježiš pôsobiť v Indii a v Kašmíre?
Jozef Banáš vo svojom novom románe Kód 1 opäť rúca zažité dogmy a piliere, na ktorých stojí katolícka cirkev. Prostredníctvom príbehu hlavných hrdinov Mariky a Michala odkrýva silu viery a zároveň prináša množstvo faktov a fotografií dokazujúcich pôsobenie Židov, kresťanov a pravdepodobne aj Ježiša Krista v krajinách, ktoré dnes vnímame výlučne cez prizmu orientálnych náboženstiev.
banas
V čase, keď sa katolícka cirkev otriasa vo svojich základoch, táto kniha vyvolá v čitateľovi ešte silnejšie pochybnosti: Čo ak bolo všetko inak? Posilňuje kresťanská viera v ľuďoch pocit viny, utrpenia a bolesti? Ak áno, za akým účelom a aké dôsledky to môže mať na jednotlivca?
banas kope do cirkvi
Ak ste s napätím prečítali Kód 9, určite siahnete aj po jeho voľnom pokračovaní.

Z nášho blogu: Banáš vyzýva: “Vyvráťte mi akýkoľvek argument z mojej knihy a dám pokyn na jej stiahnutie.”

http://www.martinus.sk/?uItem=161001

Kto vlastne ste, Jozef Banáš?

Politická kariéra

2001 – 2002 – Aliancia nového občana (ANO), generálny sekretár (ANO – Aliancia tzv. Nového občana, ktorá horlila proti Zmluve s Vatikánom a za homosexuálov).
2002 – 2006 – poslanec národnej rady zvolený vo voľbách za ANO. Bol podpredsedom Výboru pre Európsku integráciu, členom výboru pre obranu a bezpečnosť a Stálej delegácie NR SR pri parlamentnom Zhromaždení Rady Európy a členom zahraničného výboru NR SR a vedúcim stálej delegácie NR SR pri Parlamentnom zhromaždení NATO.
2003 – viceprezident parlamentného zhromaždenia rady Európy
23. február 2004 – po tom, ako sa nestal lídrom na kandidátke ANO do volieb do Európskeho parlamentu, oznámil, že vystupuje z ANO a bude pôsobiť v národnej rade ako nezávislý poslanec
1. júna 2004 – vstúpil do poslaneckého klubu Slovenskej demokratickej a kresťanskej únie (SDKÚ)
17. augusta 2004 – vstúpil do SDKÚ
11. 11. 2004 zvolený v Benátkach ako prvý Slovák za viceprezidenta Parlamentného zhromaždenia NATO
1976 vstup do KSČ
Spolupráca s ŠtB

Podľa podkladov Ústavu pamäti národa bol agentom ŠtB v rokoch 1974 – 1989 pod krycím menom Lotos, e. č. 15537, 39641. Banáš tvrdí, že žiadnu spoluprácu nepodpísal a jeho podpis v zväzkoch ŠtB je falošný. Napriek trojročnému úsiliu o vydanie údajného podpisu na grafologické skúmanie, Ústav Pamäti Národa toto odmietol. Banáš podal v novembri 2005 trestné oznámenie Generálnej prokuratúre SR na neznámeho páchateľa za falšovanie úradnej listiny.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Jozef_Banáš DÁTUM ZDROJA: 14. Nov 2015 ZDROJ:

Výsledek hledání “Banáš”
pořadové číslo výsledku: 20277946
Osoby zapsané ve svazcích STB

Příjmení, jméno Narozen(a) Bydliště Typ spolupráce
Evidující správa STB Krycí jméno
Svazek
Banáš Josef 27.09.1948 Agent
Centrála Lotos
26445
Banáš Josef 27.09.1948 Tajný spolupracovník
Centrála Lotos
644588
Banáš Jozef 27.09.1948 Agent
Centrála SK + Bratislava Lotos
39641
Banáš Jozef 27.09.1948 Tajný spolupracovník
Centrála SK + Bratislava Lotos
3964108
RORATE CÆLI

Katolíkom, ktorí zastávajú ekumenické presvedčenie a tvrdia, že Korán je „knihou pokoja“, ponúkame k tejto veci vyjadrenie svätca. Ak si myslíte, že ste múdrejší ako on, tak vám Pán Boh pomáhaj.

bosco o islame

„Rozprávanie všetkých príbehov o tomto slávnom podvodníkovi by trvalo pridlho. […] Mohamedovo náboženstvo sa skladá z ohavnej zmesi judaizmu, pohanstva a kresťanstva. Mohamed šíril svoje náboženstvo nie prostredníctvom zázrakov či presvedčivých slov, ale prostredníctvom hrubej sily. [Toto] náboženstvo, ktoré presadzuje všelijaké nemorálne veci, umožnilo Mohamedovi, aby sa v krátkom čase stal vodcom veľkého počtu lupičov. S nimi prepadal krajiny na východe a podroboval si ľudí. Nie zavádzaním pravdy, nie zázrakmi a proroctvami; ale z jediného dôvodu – aby zdvihol meč nad hlavami tých, ktorých dobyl, a zakričal: uver alebo zomri.“ (svätý Ján Bosco).

Definícia dňa: Extrémisti sú občania, ktorí stratili trému

Prečo sú kresťania povinní byť “extrémistami”

http://www.magnificat.sk/komentujeme-krestanov-levom-alebo-sme-na-prahu-mucenickej-ery/

Tento obsah bol zaradený v Domáce, Slovania, Správy, Zahraničné, Zo života Cirkvi. Zálohujte si trvalý odkaz.