Kardinál Sarah: „Odhoďme Temnotu, zvoľme Svetlo!“ Národy Francúzska a Západu, nenájdete pokoj ani radosť, kým nebudete hľadať Boha

Drahí pútnici v Chartres! Svetlo prišlo na svet, hovorí Ježiš v dnešnom evanjeliu (Jn 3, 16-2), ale ľudia dali prednosť temnote.

A vy, drahí pútnici, ste prijali jediné svetlo, ktoré nezahanbuje: svetlo Božie. Tri dni ste putovali, modlili sa, spievali a znášali horúčosť, slnko aj dážď: prijali ste svetlo do svojich duší? Opustili ste naozaj temnotu? Zvolili ste si ísť cestou nasledovania Ježiša, ktorý je svetlom sveta? Drahí priatelia, dovoľte mi, aby som Vám položil túto zásadnú otázku, pretože ak nie je naším svetlom Boh, všetko ostatné sa stáva neužitočným. Bez Boha všetko je tmou.

Boh prišiel k nám a stal sa človekom. Zjavil nám jedinú pravdu, ktorá prináša spásu, zomrel, aby nás vykúpil od hriechu a na Turíce nám dal Ducha Svätého, dal nám svetlo viery … Ale my sme dali prednosť temnotám.
Rozhliadnime sa okolo seba, po západnej spoločnosti: zvolila si organizovať sa bez Boha a teraz opustená, za zdanlivých a podvodných svetiel spoločnosti konzumu, zisku za každú cenu a frenetického individualizmu, je svet bez Boha len svetom temnôt, klamstiev a egoizmu.

Pokračovať v čítaní „Kardinál Sarah: „Odhoďme Temnotu, zvoľme Svetlo!“ Národy Francúzska a Západu, nenájdete pokoj ani radosť, kým nebudete hľadať Boha“

Zázrak vzkrieseného dieťaťa: Mŕtveho novorodenca po štrnástich dňoch vybrali, aby ho ukázali pátrovi Markovi z Aviana, aby prijalo svätý krst a tak sa dostalo do neba

Poznámka, ešte pred tým, ako sa budeme zaoberať zázrakom vzkrieseného dieťaťa, treba vopred vyvrátiť prípadné pochybnosti, či je vôbec mysliteľné, aby mŕtvo narodené dieťa ešte po štrnástich dňoch mohli naozaj priniesť k pátrovi Markusovi.

Skutočnosť je taká, že mŕtve telo môže byť v Alpách v marci po štrnástich dňoch v lepšom strave, ako v lete po štrnástich hodinách.
Archív benátskej kapucínskej provincie, Venezia – Mestre.
Svedok Leonardo Tavola arcikňaz zo Schia:
Dnes, v pondelok 18. Marca 1686 na česť Božiu a Najsvätejšej Panny Márie, na pamiatku milosti, ktorú dopriala Božia velebnosť, sa stal nasledujúci prípad:
Včera večer priniesol pán Zuanne Lora, manžel Kataríny, z obce Arzignano v oblasti Vincenza mŕtvolu svojho synka do Schia.

Chlapček sa narodil štvrtého tohto mesiaca už mŕtvy. Pochovali ho do múra v Arcignano časť Ritorto. Po štrnástich dňoch však mŕtve dieťa vybrali, aby ho ukázali pátrovi Markovi z Aviana s prosbou o požehnanie. Otec vysvetlil, že vkladá veľkú dôveru v pátrovu dobrotu, verí, že na jeho príhovor Pán Boh udelí dieťaťu aspoň toľko života, aby mohlo byť pokrstené. Prosili ctihodného pátra o požehnanie. Páter sa zahľadel na mŕtvolku a dal pokyn, aby zaniesol tielko chlapčeka na oltár Najsvätejšej Panny Márie.

Pokračovať v čítaní „Zázrak vzkrieseného dieťaťa: Mŕtveho novorodenca po štrnástich dňoch vybrali, aby ho ukázali pátrovi Markovi z Aviana, aby prijalo svätý krst a tak sa dostalo do neba“

Totálna zvrátenosť: Austrálski vedci tvrdia, že matky by mali mať právo na “potrat po pôrode”. Kritikom odkazujú, že sú fanatikmi a proti hodnotám liberálnej spoločnosti

Odborníci z Monash a Melbourne University tvrdia, že matky by mali mať právo ukončiť život novorodencov v rámci novej koncepcie “after-birth abortion” (potraty po narodení). Informuje o tom server Startsat60

Vedci v rámci tejto iniciatívy rafinovane o vražde dieťaťa hovoria ako o “prerušení tehotenstva mimo maternice”, na ktoré by mamičky mali mať právo v prípade či už chorého, ale i zdravého narodeného dieťaťa prostredníctvom údajne rýchleho a bezbolestného zákroku.

Kontroverzný článok “Potrat po narodení: prečo by malo dieťa žiť?” bol publikovaný v časopise Journal of Medical Ethics a uvádza, že potraty po pôrode by sa mali povoliť v prípadoch, keď sa narodí dieťa s postihnutím, ktoré nebolo predtým známe, alebo keď matka nie je ochotná starať sa o dieťa.

“Keď sa po narodení zistia také skutočnosti, ktoré by odôvodňovali potraty, vzniká závažný filozofický problém. V takýchto prípadoch musíme posúdiť fakty, aby sme mohli rozhodnúť, či rovnaké tvrdenia, ktoré sa vzťahujú na usmrtenie ľudského plodu, by nemohli byť tiež dôsledne aplikované na usmrtenie novonarodeného človeka,” uviedol denník Daily Telegraph.

Pokračovať v čítaní „Totálna zvrátenosť: Austrálski vedci tvrdia, že matky by mali mať právo na “potrat po pôrode”. Kritikom odkazujú, že sú fanatikmi a proti hodnotám liberálnej spoločnosti“

Ženy nepatria do nohavíc

Žena nech sa neoblieka do mužských šiat, ani muž do ženských, lebo kto robí také veci, oškliví sa Bohu. (Deuteronomium 22,5)

Stretol som sa s názorom, že desať rán egyptských nebolo ničím v porovnaní s nožnou pandémiou, ktorá sa po celom svete rozšírila v priebehu 20. storočia. A s názorom som sa stotožnil, lebo ako mnohí ďalší vnímam tento všeobecný mravný a spoločenský úpadok, ktorý je jednak príčinou ako i dielčím dôsledkom tohto javu.

Z histórie
Od úsvitu dejín po celé tisícročia bol štýl obliekania mužov i žien odlišný – tak z praktických dôvodov (charakter práce, anatomické špecifiká), no predovšetkým na základe prirodzeného mravného vedomia.
Ženy nikdy v celej histórii ľudského pokolenia nechodili v nohaviciach či v podobnom type oblečenia – teda v takom, ktoré by provokatívne zdôrazňovalo ich boky, lono a jemu blízke časti nôh. Počítali okrem iného so svojou fyzickou zraniteľnosťou vyplývajúcou z fyzickej prevahy mužov a nechceli sa
vystavovať ešte väčším rizikám, než tým, v ktorých nevyhnutne žili.

Pokračovať v čítaní „Ženy nepatria do nohavíc“

Komentár Jána Baránka: Štekot nemŕtveho psa. Komunistické body, ktorých realizácia mala počas najhlbšej studenej vojny napomôcť rozvratu v USA

BRATISLAVA – Úvod pre propagandistov, trolov a google doktorov: Tento text je dlhý a možno nezáživný. Nemusíte ho čítať.

Ale ak ho čítať budete, vyhradzujem si nasledovné: Čítajte s porozumením. Nepripisujte mi úmysly, ktoré tu nie sú a nehľadajte to, čo tu nie je. A najdôležitejšie – ja viem, a nie vy, čo som ním chcel povedať a čo nie.

Tak si nám spomenula už ďalšia pomaly dôchodkyňa, že ju na strednej škole niekto obťažoval. Ten niekto je Brett Kavanaugh, kandidát na sudcu Najvyššieho súdu USA. A tá traumatizovaná stredoškoláčka je profesorka Christine Blaseyová-Fordová. Aby ste ma priatelia, nepochopili zle. V žiadnom prípade nie som za sexuálne obťažovanie. Ale – tiež som chodil na strednú školu. Gymnázium. Stredná škola je vek, kedy hormóny pracujú naplno, bez ohľadu na politickú korektnosť, hnutie #MeToo a pod.

Pokračovať v čítaní „Komentár Jána Baránka: Štekot nemŕtveho psa. Komunistické body, ktorých realizácia mala počas najhlbšej studenej vojny napomôcť rozvratu v USA“

Kríž pred Biskupským palácom na Nitrianskom hrade…

T. Križka a prof. M. Ďurica SDB

Možno sa vám to bude zdať absurdné, ako za absurdné to považujem aj ja, ale prežili sme aj také nezmyselné zápasy ako zápas o tento krásny kríž pred Biskupským palácom na Nitrianskom hrade.
Kúpili ho od národného umelca Jána Kulicha ľudia, ktorí si chceli uctiť milénium roku 2000 a podarovať ho našej najväčšej osobnosti, podľa mňa, od sv. Metoda – kardinálovi Korcovi.
Našli sa však takí bohabojní kresťania, ktorí chceli tomuto krížu zabrániť, aby stál tam, kde stojí aj dnes. Za pánom kardinálom prišli všelijaké obce a všelijakí umelci protestovať, a nielen to, postavili sa proti krížu aj kresťanskí politici, dokonca jeden zo súčasných kandidátov na prezidenta. Zmobilizovali dokonca Pamiatkový ústav, ktorý sa proti krížu postavil.
Ale pán kardinál Korec, zakalený zápasom s onakvejšími odporcami, pekne zdvorilo napísal pamiatkárom list, že on veru je stále živý a necíti sa odloženou pamiatkou, teda aj kríž tam stáť bude. Hrozili mu pokutou 500 000 korún a odstránením kríža na jeho náklady.

Pán kardinál však chápal, odkiaľ fúka vietor. Zodvihol telefón a zavolal predsedovi vlády Dzurindovi, že ak chce škandál, tak ho môže mať. Pán kardinál bol ochotný zavolať CNN, aby nafilmovala, ako budú odstraňovať kríž, ktorý objíma väzeň svedomia kardinál Korec.

Pokračovať v čítaní „Kríž pred Biskupským palácom na Nitrianskom hrade…“