„Prišiel čas, aby som i ja, vaša nebeská vojvodkyňa, poznačila svojou materskou pečaťou všetkých, ktorí sa zasvätili môjmu Nepoškvrnenému Srdcu“
„Dnes je sviatok narodenia Vašej nebeskej Matky, moji milovaní synovia, zasvätení môjmu Nepoškvrnenému Srdcu. Prežívajte ho v radosti a pokoji, v tichu a modlitbe, v dôvere a synovskej oddanosti.
Ste malými deťmi vašej Matky – dieťaťa. Ste časťou môjho pokolenia a silným miestom môjho víťazného plánu. Tvoríte vzácnu korunu čistoty, lásky a pokory okolo kolísky, v ktorej som uložená. Nechajte sa mnou živiť a formovať; dajte sa mnou viesť s učenlivosťou, Dajte sa mnou poznačiť mojou materskou pečaťou.
Toto je doba, keď nasledovníci protivníka Kristovho sú označení jeho pečaťou na čele a na ruke. Znak na čele a na ruke je znamením úplnej závislosti toho, kto je týmto znakom poznačený. Znak označuje toho, kto je nepriateľom Krista, to je Antikrista, a jeho vyrazený znak znamená úplné prináležanie poznačenej osoby k šíku toho, ktorý sa stavia proti Kristovi a bojuje proti jeho božskej kráľovskej moci.
Znak sa vyráža na čelo a na ruku. Čelo označuje inteligenciu, lebo myseľ je sídlom ľudského rozumu. Ruka vyjadruje ľudskú činnosť, lebo človek koná a pracuje svojimi rukami. Teda je to osoba, ktorá je poznačená Antikristovým znakom vo svojej inteligencii a vo svojej vôli.
Kto sa nechá poznačiť znakom na čele, prijíma doktrínu popierania Boha, zavrhovanie zákona – ateizmus, v tejto dobe stále viac rozširovaný a propagovaný. Tak je pobádaný, aby vyznával dnes tak módne ideológie a stal sa propagátorom všetkých bludov. Kto sa nechá poznačiť znakom na ruke, zaväzuje sa konať autonómne a nezávisle na Bohu a usporiadať svoju činnosť k hľadaniu len materiálneho pozemského blaha. Tak odcudzuje svoju činnosť z plánu Otca, ktorý ju chce osvecovať a podporovať svojou božskou Prozreteľnosťou, odsudzuje ju láske Syna, ktorý činí z ľudskej námahy cenný prostriedok k vykúpeniu a posväteniu človeka. Odcudzuje ju moci Ducha Svätého, ktorý pôsobí všade, aby vnútorne obnovil každé stvorenie.
Kto je poznačený znakom na ruke, pracuje len sám pre seba, aby hromadil hmotné statky, činí z peňazí svojho boha a stáva sa obeťou materializmu.
Kto je poznačený znakom na ruke, pracuje len, aby uspokojil svoje zmysly, aby hľadal blahobyt a rozkoš, aby naplno uspokojil všetky svoje vášne, najmä vášeň nečistoty a stáva sa obeťou rozkošníctva, hedonizmu.
Kto je poznačený znakom na ruke, robí zo svojho „ja“ stred všetkého svojho počínania, pozerá na iných ako na objekty, ktoré môže použiť a využiť pre vlastný prospech a stáva sa obeťou nespútaného egoizmu a nedostatku lásky.
Keď poznamenáva môj Protivník svojím znakom všetkých svojich nasledovníkov, prišiel čas, aby som i ja, vaša nebeská vojvodkyňa, poznačila svojou materskou pečaťou všetkých, ktorí sa zasvätili môjmu Nepoškvrnenému Srdcu a sú súčasťou môjho šíku. Vtláčam na vaše čelo svoju pečať najposvätnejším znakom kríža môjho syna Ježiša. Tak otváram ľudskú inteligenciu, aby prijala, zamilovala si a žila jeho Božie Slovo a vediem vás, aby ste sa celkom dali Ježišovi, ktorý vám ho zjavil a robím vás dnes statočnými svedkami viery.
Proti poznačeným na čele rúhačským znakom staviam svojich synov poznačených krížom Ježiša Krista. Potom usporiadam všetku vašu činnosť k dokonalej oslave Najsvätejšej Trojice. Preto vtláčam na vašu ruku svoju pečať, ktorá je znakom Otca, Syna a Ducha Svätého.
Znakom Otca je vaša ľudská činnosť usporiadaná k dokonalej spolupráci na pláne jeho božskej Prozreteľnosti, ktorá i dnes usmerňuje každú vec k vášmu dobru.
Znakom Syna je každý váš počin hlboko začlenený do tajomstva jeho božského vykúpenia.
Znakom Ducha Svätého sa všetko vaše konanie otvára jeho mocnej sile posväcovania , ktorá vanie všade ako mocný oheň, aby od základu obnovil celý svet.
Premilí moji synovia, nechajte sa všetci poznačiť na čele i na ruke mojou materinskou pečaťou v tento deň, keď slávite – zhromaždení s láskou okolo mojej kolísky – sviatok pozemského narodenia svojej nebeskej Matky“.
Dongo (Como), 8. septembra 1989, Narodenie Panny Márie
Kňazom, najmilším synom Panny Márie, Mariánske kňazské hnutie 1992, Imprimatur: Mons. F. Tondra
Pripravil: Anton Čulen